Vanhustyö

Diakoniatyö tukee vanhusten mahdollisuutta kokea seurakuntayhteyttä järjestämällä kerhoja eri alueseurakunnissa. Kerhoilla, hartauksilla ja henkilökohtaisilla keskusteluilla tuetaan laitoksissa asuvia vanhuksia osallisuuteen.

Jos mieltäsi painaa yksinäisyys, suru, masennus tai mikä murhe tahansa, ja haluat puhua asioistasi jonkun kanssa, ota yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijään. Diakoniatyöntekijät tekevät myös kotikäyntejä ja tarvittaessa ovat ohjaamassa muun yhteiskunnallisen avun piiriin.

Yksinäisille vanhuksille pyritään järjestämään tarvittaessa seurakunnan vapaaehtoisten lähimmäisapua.

Syntymäpäivävierailuja seurakunnan työntekijät tekevät pyydettäessä. Vierailupyyntöjä ottaa vastaan toimistosihteeri, p. 0400 143 282 ma-pe klo 9-11 ja 12-14.

Vanhustyön vastuuhenkilö
diakonissa Tarja Nousiainen