International activities

Kansainvälinen työ

The Lutheran Parish of Mikkeli will be having Worship Services and Bible studies in English for foreign students and residents. If you want to talk  with someone about your life situation or  if you want more information about the meetings in Mikkeli or to know more about the religious life in Finland, please contact University Chaplain Jaana Pietiläinen tel. 0400 143 269 , e-mail : jaana.pietilainen@evl.fi

Mikkelin luterilainen seurakunta pitää jumalanpalveluksia ja raamattupiirejä englanniksi kansainvälisille opiskelijoille ja ulkomaalaisille asukkaille. Jos haluat keskustella elämäntilanteestasi jonkun kanssa, haluat lisää tietoa Mikkelissä pidettävistä tapaamisista tai olet kiinnostunut kuulemaan enemmän suomalaisesta uskonelämästä, ota yhteyttä oppilaitospastori Jaana pietiläiseen p. 0400 143 269, jaana.pietilainen@evl.fi.

University chaplancyLinkki avautuu uudessa välilehdessä

More information University Chaplain

Jaana