Tila- ja tarjoilumahdollisuudet ja varaukset

Seurakunnan tiloissa voi järjestää tarjoilutilaisuuksia perhejuhliin, kokouksiin ja koulutustilaisuuksiin. Tällöin kokoontumis- ja tarjoilutiloista sekä keittiöstä peritään vuokra.

Kirkot ja tilat varataan aina seurakuntapalveluista p. 0400 143 282. Kaikki hautausjärjestelyyn ja muistotilaisuuteen liittyvät tilat varataan seurakuntapalveluista p. 0400 143 281.

Puurolautanen ja kukkasia

Tutustu tästä seurakuntamme tilavuokrahinnastoon vuodelle 2024

Yllä olevasta linkistä löydät ajankohtaisen tilavuokrahinnaston seurakunnan vuokrattaville tiloille. Jos tarvitset tietoa hinnastoista saavutettavasti, ole yhteydessä pääemäntä Talvikki Haapaniemeen puhelimitse p. 0400 143 336. Muiden emäntiemme yhteystiedot löydät tästä klikkaamalla.

Tarjoilujen järjestäminen omatoimisesti

Seurakunnan pienemmissä saleissa, joiden läheisyydessä on tarjoilukeittiö tai kokkikeittiö, voit järjestää omatoimisesti ilman pitopalvelua esim. kaste ja syntymäpäiväjuhlan kahvitarjoilun. Kysy ko.tiloja ja käyttöehtoja seurakuntapalveluista.

Näin järjestät perhejuhlat omatoimisesti seurakunnan tiloissa

Tarvittaessa lisätietoja tarjoilupalveluista: Pääemäntä Talvikki Haapaniemi talvikki.haapaniemi@evl.fi p. 0400 143 336.

Pitopalveluyritykset palvelevat seurakunnan tiloissa

Yksityiset pitopalveluyritykset palvelevat kaikissa seurakunnan varattavissa olevissa tiloissa muistotilaisuuksissa ja perhejuhlissa. Samoin muissa seurakunnan tiloissa (ei Savilahti- ja Pirttiniemisalit) pidettävissä kokous- ja koulutuspäivissä pitopalveluyritykset hoitavat tarjoilut.

Lue lisää tarjoilun järjestämisestä pitopalveluyrittäjien avulla

Pitopalveluyrittäjät

Ohjeet pitoyrittäjille löydät täältä

Kokous- ja koulutustarjoilupalvelut seurakuntakeskuksen Savilahti- ja Pirttiniemisaleissa

Seurakunnan pitopalvelu hoitaa kokous- ja koulutustarjoilupalvelut seurakuntakeskuksen Savilahti- ja Pirttiniemisaleissa, osoite Savilahdenkatu 20. Tarjouspyynnöt pääemäntä Talvikki Haapaniemi talvikki.haapaniemi@evl.fi p. 0400 143 336.

Luomutuotteiden käyttö seurakunnan tarjoiluissa

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan keittiötoimi on mukana Portaat luomuun -ohjelmassa. Alla olevasta kuvalinkistä pääset tutustumaan sekä ohjelmaan että keittiötoimintamme luomuohjelmaan tarkemmin.

Käytämme ruoanvalmistuksessa lähiruoka- sekä luomuraaka-aineita. Reilun kaupan seurakuntana käytämme kahvitarjoiluissa reilun kaupan luomukahvia.

Tilojen pohjakartat

Pohjakartta Aulakahvio (pdf) Linkki avautuu uudessa välilehdessä(Mikkelin seurakuntakeskus)

Pohjakartta Savilahti- ja Pirttiniemisalit (pdf) Linkki avautuu uudessa välilehdessä(Mikkelin seurakuntakeskus)

Pohjakartta Yläsali (pdf)Linkki avautuu uudessa välilehdessä (Mikkelin seurakuntakeskus)