Susiniemen leirikeskus

Susiniemen leirikeskus ilmasta kuvattuna. Taustalla kimaltaa Puula.

Susiniementie 50, 50670 Otava

Kuva: Dataseed / Pasi Olkkonen

Susiniemen leirikeskus sijaitsee kirkasvetisen Puulaveden rannalla luonnonkauniilla mäntykankaalla. Nykyaikainen leirikeskus käsittää päärakennuksen, rantasaunan, kodan ja pyöröhirsisen saunamajan. Päärakennuksessa on majoitustilaa 64 henkilölle sekä kolme kokoustilaa, jotka voidaan yhdistää.

Leirikeskuksen piha-alueen pelikentät soveltuvat hyvin ulkopeleihin ja leikkeihin. Ympäristön polut antavat mahdollisuuden tutustua paikalliseen luontoon ja sen saloihin.

Seurakunnan oman leiritoiminnan lisäksi Susiniemen tilat soveltuvat erinomaisesti kokous- koulutus- ja virkistyspäivien viettoon. Puulan ranta koivikkoineen, sauna, laineiden liplatus, hiljaisessa metsässä kauas kantava tikan koputus... siinä oivalliset puitteet rentoutumiseen tai työyhteisön tulokselliseen koulutuspäivään.

Kiinnitämme toiminnassamme erityistä huomiota kestävään kehitykseen ja ympäristöasioihin. Susiniemen leirikeskus on portaalla 5 Portaat luomuun -ohjelmassa. Olemme sitoutuneet käyttämään luomu- ja lähiruokaa tarjoiluissamme.

Leirikeskusta rakennettaessa liikuntaesteiset on otettu huomioon.

Tutustu leirikeskukseen Instagram-tilillämme!

Varaustiedustelut: Leirikeskuksen emäntä

Puhelin 0400 143 480
Sähköposti susiniemi.mikkeli@evl.fi