Tribute to Mahalia Jackson

to 6.7. klo 12.00

Mikkelin tuomiokirkko

Maailman ehkä tunnetuimman amerikkalaisen gospellaulajan iki-vihreitä spitiruaaleja ja gospelia jazz- musiikin hengessä. Deep river, I belive, What a wonderful world. Eric-Olof Söderström, piano, Patrik Latvala, kontrabasso, Thomas Törnroos, rummut, Tiina Sinkkonen, altto.

Muusikkoina Eric-Olof Söderström, piano (Porvoon tuomiokirkkoseurakunnan kanttori)    Patrik Latvala, kontrabasso (myös tuubansoiton opettaja) Thomas Törnroos, rummut (soittaa monissa jazz kokoonpanoissa)  Tiina Sinkkonen, Kansallisoopperassa pitkään laulanut alttolaulaja.
Laulut lauletaan konsertissa osittain englannin- ja suomenkielellä.

Vapaa pääsy. Kolehti srk:n musiikkityölle.

• Musiikki Musiikki