Anttolan alueseurakunta

Anttolan kirkon kellojen soitto kantautuu Saimaan aaltoja pitkin pitkienkin matkojen taa ja kutsuu ihmisiä koolle kirkonmäelle. Kauniin ja puhtaan luonnon helmassa toimiva Anttolan alueseurakunta on vireä yhteisö, jossa on kaikille tilaa. Joskus kirkonmäelle kokoontuvat aivan pienet seurakuntalaiset vaikkapa erilaisten kerhojen tai partion pariin tai sitten Anttolan kauniiseen kirkkoon kokoonnutaan yhteiseen jumalanpalvelukseen joka sunnuntai. Jumalanpalvelukset ovat sunnuntaisin klo 10 paitsi joka kuukauden kolmas sunnuntai klo 17.

Vielä Anttolan kylillä kinkereitäkin vaalitaan ja diakoniatyöntekijä on mahdollista kutsua kotiin auttamaan vaikkapa arjen haasteiden keskellä. Erilaisia kerhoja ja piirejä on paljon tarjolla eri -ikäisille ihmisille, ja jos haluat jotakin tehdä yhteisen hyvän eteen, ota yhteyttä ja tule mukaan!

Soita ja kysy lisää Anttolan alueen työntekijöiltä!

Seurakuntapalvelut

Virastoasiointi hoidetaan Mikkelin seurakuntapalveluissa (entinen kirkkoherranvirasto), Savilahdenkatu 20.

Yhteydenotot seurakunnan vaihteeseen p. 0400 143 300 tai seurakuntapalvelut.mikkeli@evl.fi

Anttolan kirkko kesällä.