Nyt voit osallistua seurakuntavaalikeräykseen

Seurakuntavaalikeräyksen mainos, jossa samat tiedot kuin uutisen tekstissä.

Seurakuntavaalikeräys 2022

Seurakuntavaalien yhteydessä vuonna 2022 toteutetaan seurakuntavaalikeräys. Keräys toteutetaan yhteistyössä Kirkon Ulkomaanavun, Kirkkopalvelujen Kotimaanavun, Suomen Lähetysseuran ja Suomen Pipliaseuran kanssa. Varoja kerätään konfliktien ja kriisien uhrien tukemiseen kansainvälisesti ja Suomessa.

Kirkon Ulkomaanavun keräysvarat ohjataan katastrofirahastoon, jonka avulla KUA toimittaa hätäapua erilaisista katastrofeista kärsiville ihmisille ja vastaa pitkäkestoisiin humanitaarisiin tarpeisiin maailmanlaajuisesti.

Kotimaanavun keräysvaroilla autetaan kriisin uhreja ja vähävaraisia Suomessa yhteistyössä paikallisseurakuntien diakoniatyön kautta.

Suomen Lähetysseuran keräysvarat ohjataan jälleenrakennukseen ja ihmisten elinolosuhteiden varmistamiseen kriisien koettelemilla alueilla. Erityisesti panostetaan ruokaturvan varmistamiseen ja ilmastonmuutoksen vaikutusten torjuntaan.

Suomen Pipliaseuran keräysvarat ohjataan Pipliaseuran Lähi-idässä tehtävään lapsityöhön. Sovussa eläminen, anteeksiantaminen ja rakkaus ovat arvoja, joita Pipliaseurojen lastenmateriaalit ja -tapahtumat opettavat uudelle sukupolvelle konfliktien keskellä.

Tavat lahjoittaa:

Lähetä tekstiviesti: DIAKONIA numeroon 16499

(viestin hinta 15€)

Lahjoita MobilePaylla numeroon 25171

Tilisiirto: FI68 3131 3001 2553 55 viesti: seurakuntavaalikeräys

Lahjoita verkossa (tästä klikkaamalla pääset lahjoitussivulle)

Keräysluvat: RA/2019/723 ja ÅLR 2022/3368

Apu menee perille

Kirkon Ulkomaanapu on Suomen suurin kansainvälisen avun järjestö. KUA toimii 12 maassa, siellä missä hätä on suurin ja tekee työtä kaikkein köyhimpien ihmisten kanssa uskontoon, etniseen taustaan tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta.

Lisätietoja Kirkon Ulkomaanavusta löydät klikkaamalla tästä!

Kotimaanapu on Kirkkopalvelut ry:n hyväntekeväisyyspalvelu, joka auttaa hädänalaisia suomalaisia ja Suomessa asuvia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta.

Lisätietoja Kotimaanavusta löydät klikkaamalla tästä!

Suomen Lähetysseura on kirkon kansainvälisen työn järjestö ja yksi Suomen suurimmista kehitysjärjestöistä. Lähetysseura tekee lähetystyötä, kehitysyhteistyötä ja rauhantyötä 30 maassa ympäri maailmaa.

Lisätietoja Suomen Lähetysseurasta löydät klikkaamalla tästä!

Pipliaseuran työn kautta Raamatun sanoma tulee lähelle ihmistä, hänen omalla kielellään. Pipliaseura kääntää ja kustantaa Raamattua sekä herättää mielenkiintoa sanaa kohtaan. Työnsä kautta se edistää lukutaitoa ja parantaa syrjäytettyjen asemaa.

Lisätietoja Pipliaseurasta löydät klikkaamalla tästä!

2022-06-16 13:01:00.0