Tarvitsetko tietoa seurakuntavaaleissa ehdokkaaksi asettumisesta?

Osallistu elo-syyskuussa 2022 järjestettäviin Teams-tapaamisiin ja opi lisää mm. ehdokkaaksi asettumisesta sekä seurakunnan luottamushenkilönä toimimisesta.

Seurakuntavaalien infotapaamisten ajankohdat kuvana. Samat tiedot uutisen tekstissä.

Kiinnostaako seurakuntavaaleihin ehdokkaaksi lähteminen? Kaipaatko lisätietoja luottamushenkilönä toimimisesta? Apua, infoa ja ohjeita saat osallistumalla kaikille avoimiin Teams-tapaamisiin alla listattuihin aikoihin. Teams-tapaamiset vetää seurakuntavaali-inspiraattori Annmari Salmela / Kirkkopalvelut ry. Lisätietoja voit pyytää sähköpostitse osoitteesta seurakuntavaalit@kirkkopalvelut.fi.

Pääset Teams-tapaamisiin suoraan aikaa klikkaamalla.

Maanantaina 15.8. klo 15Linkki avautuu uudessa välilehdessä & klo 19Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Torstaina 18.8. klo 15Linkki avautuu uudessa välilehdessä & klo 19Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Maanantaina 22.8. klo 15Linkki avautuu uudessa välilehdessä & klo 19Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Torstaina 25.8. klo 15Linkki avautuu uudessa välilehdessä & klo 19Linkki avautuu uudessa välilehdessä