Krito-ryhmästä tasapainoa vaatimusten keskelle

Riitänkö - ja kenelle pitäisi riittää? Tule pohtimaan jaksamisen kysymyksiä yhdessä kristillisen toipumistyön iltaan. Tilaisuus järjestetään lähemäellä 14. lokakuuta.

Kritoryhmät_Merja Lehtinen.jpg

Kansan Raamattuseuran Krito-työn koordinaattori Merja Lehtinen. Kuva: KRS

Lähemäen seurakuntatalolla järjestetään perjantaina 14. lokakuuta kello 18 kaikille avoin kristillisen toipumistyön (Krito) ilta. Illassa pohditaan jaksamisen kysymyksiä: riitänkö – ja kenelle pitäisi riittää? Kuinka löytää tasapainoa ja rauhaa monenlaisten paineiden ja vaatimusten maailmassa? Tilaisuudessa on mukana Krito-työn koordinaattori Merja Lehtinen Kansan Raamattuseurasta sekä pastori Sari Martikainen seurakunnasta.

Illassa kerrotaan myös mahdollisuudesta tulla sielunhoidolliseen vertaistukiryhmään, joka kokoontuu ryhmän muodostuessa Lähemäen seurakuntatalolla keskiviikkoisin 19.10.–14.12.

Kristillinen toipumistyö perustuu ajatukseen turvallisesta jakamisesta. Vertaistukiryhmässä voi kertoa omasta elämästään ja sen kipukohdista, kuunnella toisia ja rukoilla yhdessä.

2022-10-07 13:19:23.0