Infoa asioinnista Puumalan alueseurakuntalaisille

Etsitkö Puumalan alueseurakunnan työntekijöiden puhelinnumeroita? Tai mietitkö, miten saat yhteyden kirkkoherranvirastoon? Apu löytyy täältä!

Puumalan_kirkko_talvella_2.jpg

Puumalan seurakunnan liitos Mikkelin tuomiokirkkoseurakuntaan vaikutti moneen seurakunnassa asioimiseen liittyvään asiaan. Tästä uutisesta löydät koottuna tietoa kirkkoherranvirastossa asioimisesta, Puumalan alueen työntekijöiden yhteystiedoista, kirkollisisten nimien julkaisusta ja muista aluetta koskevista asioista.

Kirkkoherranviraston yhteystiedot

Kirkkoherranvirasto palvelee puhelimitse: ma–pe klo 9–11 ja 12–14

Kaste- ja vihkitoimitusten ajanvaraukset p. 0400 143 282

Tilavaraukset p. 0400 143 282

Hautapaikkaan ja hautaamiseen liittyvät asiat p. 0400 143 280 tai p. 0400 143 281

Voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse kirkkoherranvirasto.mikkeli@evl.fi tai tulla käymään ti–to klo 9–11 ja 12–14 kirkkoherranvirastossa osoitteessa Savilahdenkatu 20, Mikkeli

Alueseurakunnan kirkolliset nimet

Puumalan alueseurakunnan kastettujen, avioliittoon kuulutettujen ja kuolleiden nimet julkaistaan osana koko Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan kirkollisia nimiä seurakunnan verkkosivuilla joka keskiviikko. Pääset kirkollisten nimien listaukseen klikkaamalla tästä.

Alueseurakunnan kirkolliset ilmoitukset lehdissä

Puumalaa koskevat kirkolliset ilmoitukset (tapahtumailmoitukset sekä kirkolliset nimet) julkaistaan joka keskiviikko Puumala-lehdessä. Lisäksi alueen jumalanpalveluksista julkaistaan tieto joka keskiviikko Mikkelin Kaupunkilehdessä. Kirkollisten ilmoitusten ilmestymiseen vaikuttavat lehtien mahdolliset poikkeusilmestymiset.

Alueseurakunta sosiaalisessa mediassa

Puumalan alueseurakunta on aktiivinen sosiaalisessa mediassa alueseurakunnan omalla Facebook-sivulla. Sivulla julkaistaan viikoittain ajankohtaista tietoa mm. alueen tapahtumista. Pääset Puumalan alueseurakunnan Facebook-sivulle klikkaamalla tästä (linkki aukeaa uuteen välilehteen).

Puumalan alueseurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Puumalan alueseurakunnan työntekijöiden puhelinnumeroihin on tullut muutoksia. Tavoitat alueen työntekijät seuraavista puhelinnumeroista:

2023-02-03 10:25:00.0