Luentosarja pureutuu identiteettiimme kristittyinä

Laajalammen seurakuntakodilla pohditaan, mitä Raamatun opetukset ja kristillisyys tarkoittavat elämässämme tänä päivänä.
Minä olen -luentosarja pohtii identiteettiämme kristittyinä

Rajanveto henkisyyden ja hengellisyyden välillä puhuttaa tässä ajassa. Pastori Aija Aurénin ideoima ja vetämä luentosarja tarjoaa mahdollisuuden kuulla ja keskustella aiheesta kuutena iltana.

Pohdimme yhdessä, miten Raamatun ikiaikaiset viisaudet kohtaavat ihmisen tämän päivän arjessa ja omassa elämässämme, kertoo Aurén.

Näissä Minä olen-illoissa tutkitaan identiteettiämme kristittyinä erityisesti Johanneksen evankeliumin kautta. Iltojen aiheet nousevat Jeesuksen ”Minä olen”- vertauksista Johanneksen evankeliumissa.

Kukin ilta on itsenäinen kokonaisuus, joten mukaan voi tulla, vaikka ei joka kerta pääsisikään. Aiheista keskustellaan yhdessä iltateen äärellä.

Keskusteluiltojen teemat ovat:

8.2.     Tie, totuus ja elämä

22.2.   Valo

8.3.     Elämän leipä

22.3.   Viinipuu

5.4.     Elämä ja ylösnousemus

19.4.   Paimen ja portti

”Minä olen” – kuusi iltaa Johanneksen evankeliumin äärellä torstaisin klo 18.00 – 19.30 Laajalammen seurakuntakodilla (Kaituentie 27)

Tarjolla iltateetä ja keskustelua – tervetuloa!

2018-02-05 10:11:00.0