Kanttorit kokoontuivat Mikkelissä

Mikkelin, Mäntyharjun, Kangasniemen ja Juvan eli Mikkelin tuomiorovastikunnan kanttorit kokoontuivat Mikkelissä viime maanantaina.
Kuvassa tuomiorovastikunnan kanttorit (vasemmalta) Mikko Kallio, Mirja Husso, Jukka Stenlund, Mirka Nousiai...

Kuvassa Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan kanttorit (vasemmalta) Mikko Kallio, Mirja Husso, Jukka Stenlund, Mirka Nousiainen, Rauno Määttä, takana keskellä hiippakuntakanttori Timo Vikman, oikealla edessä Päivi Karjalainen, Suvi Tirronen ja Juha Kälviä.

Tämän harvinaisen, parin - kolmen vuoden välein tapahtuvan kokoontumisen vetäjäksi saapui hiippakuntakanttori – ja sihteeri Timo Vikman, jonka johdolla suunniteltiin muun muassa ensi vuoden hiippakunnallisten kanttoripäivien ohjelmaa.

Lisäksi puhuttiin kanttorien rovastikunnallisesta yhteistyöstä ja Timo kertoili Mikkelin tuomiokapitulin terveisiä meille kanttoreille. Isossa osassa oli myös keskustelu siitä, miten kapituli voisi olla tukemassa kanttorien päivittäistä työntekoa, kertoo Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan johtava kanttori Mikko Kallio.

Wed Sep 26 10:14:00 EEST 2018