Lapin kuvia ja ystäviä

Kairosmajan ohjelmavastaava Timo Ylitalo on seurakuntakierroksilla ja tulee Mikkeliin sunnuntaina näyttämään tuokiokuvia Kairosmajalta ja Pyhältä.

syksyinen maisemakuva tunturista

Aluekappalainen Hilveliisa Ukkonen kertoo, että Kansan Raamattuseuran toimintakeskus Kairosmaja Pyhätunturilla on monille tärkeä paikka.

- Seurakunnastamme on tehty sinne matkoja monina vuosina. Seudullamme on ihmisiä, joille Kairosmaja on rakas paikka. Siellä on virkistytty niin ruumiin kuin hengenkin puolesta.

Ilta on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille. Illassa katsotaan kuvia Lapista ja Kairosmajalta. Timo Ylitalon lisäksi iltaan tulee Kairoksen ystäviä.

*****

Tuokiokuvia Kairosmajalta ja Pyhältä su 14. lokakuuta klo 15 Mikkelin srk-keskuksen Yläsalissa. Vapaa pääsy. Kahvitarjoilu.

2018-10-11 11:04:00.0