Mikkelimissio tulee taas!

Mikkelimissio on kaksipäiväinen seurakuntien yhteinen tapahtuma Mikkelin tuomiokirkossa. - Paikalle saa tulla etsimään ja ihmettelemään, ihastelemaan ja löytämään, kannustaa tuomiorovasti Juha Palm.

Viime vuonna missiossa esiintyi muun muassa laulaja Jippu, jonka tuomiorovasti Juha Palm toivotti tervetulleeksi. Tänä vuonna mukana ovat muun muassa Ilkka Puhakka ja Pekka Simojoki.

Juha Palmin mukaan tapahtumassa halutaan lähestyä tämän ajan ihmistä iloisen musiikin ja tuoreen sanoman kautta. Paikan päälle saa tulla ihan vaan uteliaisuudesta ihmettelemään.

- Tapahtuma on järjestetty ihan jokaiselle. Paikalle saa tulla etsimään ja ihmettelemään, ihastelemaan ja löytämään, kannustaa tuomiorovasti Juha Palm.

- Tapahtuma järjestetään, että hyvä sanoma Jeesuksesta voisi ymmärrettävällä tavalla tavoittaa mahdollisimman monia.

Missiossa kuunnellaan ja lauletaan missiobändin johdolla reippaita lauluja sekä kuullaan ajankohtaisia ja iskeviä puheenvuoroja. Viime vuonna tapahtuma tavoitti oheistapahtumineen lähes 2 800 kuulijaa Mikkelissä.

- Toivottavasti jokainen missioon osallistunut voi jatkaa elämäänsä varmuudella siitä, että toivoa on.

_______

Toivoa on 2018! -Mikkelimissio tuomiokirkossa la-su 20.–21.10.2018 klo 18. Mukana Ilkka Puhakka, Pekka Simojoki, Missiokuoro ja Missiobändi.

Lisää tietoa. www.mikkelimissio.fi

2018-10-15 09:30:00.0