Maankuulu monologi Ristiinassa!

Markuksen evankeliumi -monologi esitetään kirkkonäytelmänä Ristiinan kirkossa 17.2. klo 18.
markuksen evankeliumi_THUMB.jpg

Sunnuntaina 17. helmikuuta klo 18 Tornion kaupunginteatterin Pauli Mahlamäen Suomea kiertänyt suosittu monologi Markuksen evankeliumi saapuu Ristiinaan.

Mahlamäki on Tornion kaupunginteatterin johtaja ja näyttelijä. Hän esittää Markuksen evankeliumin kirkkonäytelmänä esittäen itse kaikki henkilöhahmot.

Tornion Kaupunginteatterin on Suomen pohjoisin ja toiseksi pienin ammattiteatteri. Sen elinehtoihin on kuulunut toimiminen kiertueteatterina koko maassa.

Markuksen evankeliumi on lyhin ja vanhin Uuden testamentin neljästä evankeliumikirjasta ja pitää sisällään toimintaa ja tapahtumia.

Esityksen ohjauksesta vastaa Kirkon Sisälähetysseuran Opiston opiskelijaryhmä ja kirkon asiantuntijoita.

Markuksen evankeliumi Ristiinan kirkossa 17.2. klo 18, vapaa pääsy.

Esitys kestää 2 tuntia ja siinä on yksi väliaika. Väliajalla kahvio, jonka tuotto käytetään Yhteisvastuukeräykseen.

2019-02-11 12:04:00.0