Ota yhteyttä ystävään!

Ystävänpäivänä 14. helmikuuta klo 19 alkaen otetaan yhteyttä ystävään. Paikkana on Mikkelin tuomiokirkko. <3
Nainen pitelee kasaa erivärisiä sydämiä käsissään, joissa vaaleanpunaiset sormikkaat.

Tässä konsertissa kuullaan harrastelijoiden ja ammattilaisten, aikuisten ja lasten esittäminä hengellistä, kevyttä sekä kevyttä hengellistä musiikkia ystävälle, ystävän kanssa, ystävää muistellen. Sovitukset ja toteutustapa saattavat olla erilaisia, jopa yllättäviäkin.

Konsertin järjestävät GSM, tarpeen mukaan muuttuva kokoonpano Gospel Soittajia Mikkelistä ja Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta.

Otetaan yhteyttä ystävään -konsertti ystävänpäivänä 14. helmikuuta klo 19 Mikkelin tuomiokirkossa. Konsertin ohjelmamaksu on 10 euroa.

Tue Feb 12 10:19:00 EET 2019