Uusia viransijaisuuksia

Suomenniemen alueseurakunnassa ja Perheasiain neuvottelukeskuksessa tilapäisiä henkilövaihdoksia.
Lassi Suihkonen luovuttaa tehtävät Ruut Hanhikorvelle, kättely käynnissä.

Lassi Suihkonen ja Ruut Hanhikorpi

Suomenniemen vakituinen aluekappalainen Lassi Suihkonen jäi virkavapaalle aloittaakseen työt viransijaisena Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan diakonian ja erityistyöalojen johtajana. Ruut Hanhikorvesta tuli vs. aluekappalainen Suomenniemelle.

Hanhikorpi ja Suihkonen ovat molemmat hymyissä suin ja innoissaan uusista työkuvioista.

– Olen aloittanut tehtäväni avoimin mielin ja kuullut paljon hyvää Suomenniemen alueseurakunnasta, kertoo Hanhikorpi.

Hän ei ole vielä ensimmäisten päivien aikana ehtinyt käydä Suomenniemellä, mutta ensikohtaaminen koittaa sunnuntaina 17.2. Silloin Suomenniemen kirkossa kuullaan Hanhikorven saarna.

Suihkosen tehtävät vs. diakonian ja erityistyöalojen johtajana ovat alkaneet asioihin perehtymisestä, tapaamisista ja sidosryhmiin tutustumisesta.

– Täysi vauhti on päällä, toteaa Suihkonen.

Suomenniemeläisille hän haluaa välittää seuraavat terveiset:

– Ottakaa Ruut hyvin vastaan ja tulkaa rohkeasti moikkaamaan!

2019-02-15 14:12:00.0