Nyt saa laulaa porukalla ja auttaa

Ensi keskiviikkona saa laulaa yhdessä. Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan lauluryhmät Sinilinnut ja Melodi ja Asante sekä kanttorit Mirja Husso ja Juha Kälviä laulattavat tuttuja ja uusia lauluja kaikelle kansalle.
tyttö pitää mikrofonia kädessä ja laulaa

- Laulamme yhdessä kuorolaisten kanssa uusia sekä vanhoja tuttuja hengellisiä lauluja. Laulamaan ovat tervetulleita kaikki vauvasta vaariin ja mukulasta mummoon asti. Kolehti kannetaan Yhteisvastuukeräykselle, Mirja Husso kertoo.

- Kyseessä on koko perheen yhteislaulutapahtuma. Pienimmät kuorolaiset ovat viisi vuotiaita, Asantelaiset ovat aikuisia, yhteensä meitä on 25-30 kuorolaista. Harjoittelemme keskiviikkoisin tuolla kirkonmäen seurakuntatalolla ja nyt ajattelimme kutsua muitakin laulamaan kanssamme.

Tervetulleita ovat ihan kaikki.

- Samalla kannamme kortemme kekoon Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

****

”Nyt saa laulaa” ke 20.3. kello 18 – 19 Kirkonmäen seurakuntatalo, Otavankatu 9. Vapaa pääsy. Lisätietoja Mirja Husso mirja.husso@evl.fi tai p. 0400 143 267.

2019-03-13 14:19:00.0