Seurakunta tarjoaa konsertin kaikille mikkeliläisille

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta haluaa tarjota mikkeliläisille iloa ja toivoa verkkokonsertin muodossa sunnuntaina 7. maaliskuuta kello 18.

Tuuli kääntyy esiintyjien kuvat

Tuuli kääntyy-konsertissa nähdään neljältä upealta gospelartistilta muutaman kappaleen minikeikat. Artistit ovat Maksetut Viulut, Sami Asp -duo, Juhani Tikkanen sekä Kotiinpalaajat -duo. Juontajana toimii Kotiinpalaajat -yhtyeen laulaja Samuli Luomaranta.

- Konsertti on seurakunnan lahja kaikille mikkeliläisille. Samalla kannustamme jokaista antamaan oman lahjansa yhteisvastuukeräykseen. Tänä vuonna keräyksellä tuetaan vähävaraisia vanhuksia kotimaassa ja ulkomailla, kertoo Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan kanttori Mikko Kallio.

Konserttiin tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lahjoita Yhteisvastuukeräykselle:

MobilePay-numerolla: 52622 tai osoitteessa: yhteisvastuu.fi/mikkelituomio

Tuuli kääntyy -videokonsertti YouTubessa su 7.3. klo 18.  Tallenne on katsottavissa kuukauden ajan.

2021-03-01 10:36:00.0