The Criminals piti konsertin Yhteisvastuun hyväksi

Kirkkopuiston konsertti 27.8. veti pari sataa kuulijaa. Katso pieni kooste.

bändin logo, kitara

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta järjesti Kirkkopuistossa hyväntekeväisyyskonsertin Yhteisvastuukeräyksen hyväksi perjantaina 27.8. klo 18 alkaen. Tapahtuman esiintyjänä oli pitkän linjan mikkeliläinen laulu- ja soitinyhtye The Criminals. Kokoonpano on soittanut yhdessä jo vuodesta 1962 alkaen. Ohjelmisto koostuu 60-luvun rock- ja rautalankamusiikista.

Yhteisvastuu on yksi Suomen suurimmista vuosittain järjestettävistä kansalaiskeräyksistä ja lähimmäisenrakkauden kansanliike. Keräyksellä autetaan hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehittyvissä maissa. Tänä vuonna keräys auttaa muun muassa talousvaikeuksissa eläviä ikäihmisiä.

Yhteisellä asialla -konserttiin on vapaa pääsy ja tilaisuuden aikana on mahdollisuus lahjoittaa lippaisiin Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Katso konsertin lyhyt dokumentti tästä linkistä (vie YouTubeen)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisää The Criminalsista ja Yhteisvastuun hankkeesta:

The Criminals – pitkän linjan rautalankabändi on kuin perhe (polkulehti.fi)

LISÄTIETOJA:

Tapahtumasivu seurakunnan verkkosivuilla: https://www.mikkelintuomiokirkkoseurakunta.fi/tapahtumat/2021-08-27/the-criminals-yhteisella-asialla

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan keräyspäällikkö Sirkka Jakonen puh. 050 5950750,  sirkka.jakonen@gmail.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä
diakonissa Hannele Salo puh. 0400 143 253, hannele.salo@evl.fi
johtava diakoniatyöntekijä Anne Pöyry puh. 0400 143 419, anne.poyry@evl.fi