Savilahden alueseurakunta

Savilahti on osa Mikkelin tuomiokirkkoseurakuntaa. Alueseurakunnassamme yhdistyvät toiminnat sekä keskuksissa Otavassa ja Rantakylässä että ympäröivällä maaseudulla. Haluamme olla mukana arjessa ja juhlassa alueemme kotien, koulujen, päiväkotien, hoitolaitosten, työpaikkojen ja järjestöjen kanssa.

Kävelymatkan päässä torilta on meidän 200-vuotias suuri puukirkkomme, joka kutsuu jumalanpalveluksiin sunnuntaisin kuten aina ennenkin.

Alueneuvosto ja alueiden tiimit yhdessä työntekijöiden kanssa kuuntelevat mielellään juuri sinun asioitasi ja ehdotuksiasi toimintaa ajatellen. Osana isoa seurakuntaamme haluamme olla mukana muuttuvassa maailmassa samalla tarjoten Jumalan sanassa jotain pysyvää.

Toiminnasta löytyy paikka sinullekin!

Osmo Luukkonen
Aluekappalainen

Seurakuntapalvelut

Virastoasiointi hoidetaan Mikkelin seurakuntapalveluissa (entinen kirkkoherranvirasto), Savilahdenkatu 20.

Yhteydenotot seurakunnan vaihteeseen p. 0400 143 300 tai seurakuntapalvelut.mikkeli@evl.fi

Mikkelin Pitäjänkirkko ja kellotapuli kesällä.