Aviopareille

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan avioparityö on avioliittojen ja parisuhteiden hoitamista varten. Keskeisenä ajatuksena on, että parisuhde tarvitsee säännöllistä huolenpitoa.

Mitä on odotettavissa?

Avioparitoiminnassa ollaan koolla erilaisten kiinnostavien teemojen ja hyvän ruuan äärellä. Kaikille avoimia tapahtumia järjestetään noin kahdesti keväällä ja syksyllä. Tapahtumat toteutuvat jossain Mikkelin kahvilassa tai ravintolassa ohjelmallisen brunssin tai iltapalan äärellä.

Tilaisuuksissa on kuultu ja keskusteltu muun muassa tunteista, seksuaalisuudesta, riitelystä ja parisuhteen hoitamisesta. Tapahtumien teemat nousevat arjen kokemuksista ja ovat usein ajankohtaisia jokaisessa parisuhteessa.

Kevät 2024

Lauantaina 3.2.2024 klo 10-12 brunssi Kahvila Rauhassa.

Mukana Kaisa ja Timo Tuikkanen.

Tarkemmat tiedot ja ilmoittautuminen alkaa 15.1.2024

Tervetuloa mukaan!

facebook-logo Seuraa tuoreita kuulumisia FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä  (linkki vie avioparityön Facebook-sivulle)

Yhteyshenkilö
Minna Ohlis, seurakuntapastori
minna.ohlis@evl.fi
0400 143 294

Seurakunnan avioparitapahtumissa saat tietoa myös muualla järjestettävästä parisuhdetoiminnasta. Tapahtumia, leirejä ja viikonloppukursseja järjestävät muun muassa Kansan Raamattuseura, Mennään EteenpäinLinkki avautuu uudessa välilehdessäParempi Avioliitto ry, ja Parisuhdekeskus Kataja.

Seurakunnan avioparityön vapaaehtoiset järjestävät tapahtumia ympärivuoden.

Olenko tervetullut mukaan?

Avioparityö on osa seurakunnan toimintaa. Se perustuu kristillisille arvoille. Tilaisuudet rakentuvat parisuhteen teemojen ympärille ja ovat siksi sopivia kaikille parisuhteessa eläville.

Kuka toimintaa järjestää?

Aviopareille suunnatuista tapahtumista Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnassa vastaa vapaaehtoisten toimelias joukko, johon olet myös tervetullut mukaan. Voit myös esittää toiveesi esimerkiksi tapaamispaikoista, teemoista tai muusta parisuhdetoimintaan liittyvistä asioista. Tervetuloa mukaan!