Työttömät

Seurakunta tekee yhteistyötä Mikkelin työttömien kanssa ja järjestää erilaista toimintaa sekä vertaistukea työttömille/työttömyysuhan alla oleville henkilöille. Yhteyshenkilönä toimii Päivi Haltsonen.

Koetko työttömyyden haasteelliseksi? Tarvitsetko keskusteluapua? Kerro tilanteestasi tällä lomakkeella.

Ryhmä aikuisia, miehiä ja naisia.

Vierailu työttömien lounailla

Diakoniatyöntekijät vierailevat Työttömien lounailla, Porrassalmenkatu 1 B (2. krs) torstaisin klo 11-12.

Työttömien vertaistukiryhmä

Joka toinen torstai (parilliset viikot) klo 13-14.30 osoitteessa Porrasalmenkatu 1B (2. krs) luokkahuoneessa.
Ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka tarvitset tunteiden purkua työttömyyden arjen tilanteista, iloa, yhdessä tekemistä tai haluat käyttää omia taitojasi toisten iloksi. Suunnittelemme yhdessä ryhmän sisältöä. Voit tulla mukaan myös kesken kauden.

Työttömien/diakonian rukousryhmä

Joka toinen torstai (parilliset viikot) klo 9-10.30 seurakuntakeskuksen Kerhokellarissa, Savilahdenkatu 20. Sisäänkäynti seurakuntakeskuksen kerrostalon puoleisesta päädystä. Ryhmä sinulle, joka haluat keventää arjen taakkaa rukouspiirissä. Rukouspyyntöjä voi lähettää diakonin puhelimeen.