Seurakuntamme lähettejä sinistä liukuväritaustaa vasten. Teksti: Lähetystyö ja kansainvälinen vastuu Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnassa hahmojen välissä.

Lähetystyö ja kansainvälinen vastuu

Lähetystyö ja kansainvälinen vastuu on Jumalan rakkauden välittämistä sanoin ja teoin lähellä ja kaukana. Siihen kuuluu evankeliumin julistaminen, diakoninen palvelu sekä taloudellisen, sosiaalisen ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden lisääminen.

Lähetystyö Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnassa

Seurakuntamme nimikkolähetit toimivat monissa ammateissa eri puolilla maailmaa yhteistyökirkkojen työntekijöiden kanssa. Seurakuntalaiset rukoilevat lähetyksen ja nimikkolähettien puolesta ja osallistuvat taloudellisesti lähetyksen toteutumiseen.

Olet tervetullut mukaan seurakuntamme järjestämään lähetyksen toimintaan. Ajankohtaiset tapahtumat löydät tapahtumakalenterista.

Kaikesta lähetykseen liittyvästä voit kysyä lisää  lähetyskasvatussihteeriltä.

YouTube-video

Seurakuntamme tekee yhteistyötä näiden järjestöjen kanssa

Suomen PipliaseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki vie Pipliaseuran etusivulle)
Suomen LähetysseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki vie Lähetysseuran etusivulle)