Tilaa Polku suoraan kotiisi

Eikö seurakuntalehti ole löytänyt luoksesi? Näillä ohjeilla onnistut nauttimaan Polun jutuista kotisohvallasi.

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan lehti Polku jaetaan osoitteettomana ilmaisjakeluna kaikkiin seurakunnan alueen kotitalouksiin, joilla ei ole ilmaisjakelukieltoa. Toisinaan jakeluongelmat johtuvat kuitenkin muista syistä. Mikäli lehti jää useamman kerran saapumatta, voi sen tilata osoitteellisena. Tilaus on seurakunnan alueelle ilmainen.

Mikäli haluat lehden osoitteellisena, ilmoitathan nimi- ja osoitetietosi meille osoitteeseen tiedotus.mikkeli@evl.fi. Lisäämme sinut postituslistalle.

Tilaus Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan jakelualueen ulkopuolelle

Oletko kotoisin Mikkelistä, mutta asut muualla? Haluaisitko säilyttää siteen entiseen kotiseurakuntaasi ja lukea printti-Polkua myös mökilläsi, kakkoskodissasi tai missä nykyisin vaikutatkaan? Lehden voi tilata myös jakelualueen ulkopuolelle Suomessa. Vuositilauksen hinta on 20 euroa.

Saamme sinut postituslistalle, kun ilmoitat nimi- ja osoitetietosi osoitteeseen tiedotus.mikkeli@evl.fi. Mikäli haluat laskun sähköisesti, jätäthän myös sähköpostiosoitteesi.

Jakelupalaute

Mikäli Polun jakelussa talouteesi on häiriö, kannattaa asiasta antaa heti jakelupalautetta. Se käy kätevästi täyttämällä oheinen lomake.

Taloyhtiösi alaovien lukituskäytäntöä saatetaan muuttaa tai uusi kokematon jakaja ei löydä postiluukkuasi. Haluamme tästä tiedon mahdollisimman pian, jotta oikeutesi esteettömään tiedonkulkuun varmistuu.

Jakeluamme hoitaa Suomen Suoramainonta. Kun täytät lomakkeen, tiedot välittyvät automaattisesti jakelualueestasi vastaavalle henkilölle. Palautteesi on tärkeää, sillä se on useasti ainoa ja nopein tapa saada muutos asiaan. Seurakunnasta emme voi jakeluun itse vaikuttaa.

Postilaatikkorivistö