Seurakunnan laskutusosoite

Otamme vastaan ensisijaisesti verkkolaskuja. Verkkolaskujen käsittely on sekä lähettäjälle että vastaanottajalle nopeampaa, edullisempaa ja ympäristöystävällisempää kuin paperilaskujen käsittely.

Voit tulostaa alla olevan laskutusohjeen tästä pdf-dokumentista

Verkkolaskut

Kaikissa laskuissa tulee näkyä tilaajan etu- ja sukunimi laskun otsikkotason tiedoissa (esim. ”Ostajan viite”, ”Ostajan yhteyshenkilö”, ”Tilaaja”, ”Viitteenne” tms.). Nimitiedon perusteella lasku ohjautuu oikeaan paikkaan laskun tarkastamista varten.

Verkkolaskuosoite: 003716347543

Verkkolaskuoperaattori: CGI

Välittäjätunnus: 003703575029

Y-tunnus: 1634754-3

Vaikka laskut lähetetään verkkolaskuina, tulee laskussa näkyä alla oleva laskutusosoite.

Mikäli verkkolaskuja ei ole mahdollista lähettää, otamme laskuja vastaan vain alla olevaan laskutusosoitteeseen tai sähköpostitse.

Jotta skannauspalvelussa on mahdollista kohdistaa lasku oikeaan paikkaan, tulee laskutusosoite näkyä myös itse laskussa eikä ainoastaan kirjekuoressa.

Laskutusosoite

Kirkon Palvelukeskus /Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta

PL 5018

02066 DOCUSCAN

tai sähköpostilla kkr.pl5018@xbs-salo.com

Laskutusosoitteeseen voi lähettää vain laskuja, muu materiaali tuhotaan.

Sähköpostitse toimitettavat laskut tulee olla pdf-muodossa. Laskun nimessä ei saa olla ä- ja ökirjaimia eikä välilyöntejä. Yksi pdf-tiedosto voi sisältää yhden laskun. Yksi sähköpostiviesti voi sisältää useamman pdf-tiedoston. Huom! Sähköpostin viestikentän tulee olla tyhjä.

Annamme mielellämme lisätietoja ja voitte ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen:

taloustoimisto.mikkeli@evl.fi

Muu postitettava materiaali (esim. mainokset, matkalaskut ja palkkiolomakkeet) tulee lähettää
postiosoitteeseemme PL 21, 50101 Mikkeli.