Kouluikäiset

Toimintaa 7-14 -vuotiaiden ja heidän perheidensä kanssa. Toimintamuotoja mm. leirit, retket, kerhot ja tapahtumat. Lisäksi teemme vahvaa yhteistyötä koulujen kanssa.

Kerhot

Seurakuntamme tarjoaa laadukasta ja monipuolista kerhotoimintaa eri puolilla seurakuntaa. Esim. kokki-, liikunta- ja psa-kerhot tarjoavat monipuolisia harrastusmahdollisuuksia kristillisessä ilmapiirissä. Kerhoja ohjaavat tehtäviinsä koulutetut nuoret tai aikuiset. Tutustu kerhoihin tarkemmin mukaan.netissä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Linkki vie mukaan.net-sivustolle.

Leirit

Seurakunta järjestää reipasta leiritoimintaa leirikeskuksissa. Leirit ovat iloista yhdessäoloa pelien, leikkien, askartelun, ulkoilun ja seikkailun merkeissä. Leirit on jaettu ikäryhmittäin. Katso leirien tiedot mukaan.netistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Linkki vie mukaan.net-sivustolle.

Retket

Toiminnasta lisää: www.mukaan.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja facebookista: Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyössä tapahtuu (linkki alhaalla)

LapsiArkki

Hei yhden vanhemman perheestä huolehtiva vanhempi! Lapsille puuhaa ja huolenpitoa, sinulle omaa aikaa? Kerran viikossa tiistaisin klo 17-19 kokoontuva LapsiArkki tarjoaa lapsille yhdessäoloa, leikkimistä ja puuhastelua. Paikalla on työntekijöitä varhaiskasvatuksesta ja nuorisotyöstä, joten eri-ikäiset lapset ovat tervetulleita. Toiminta on maksutonta ja avointa kaikille.

Ilmoittaudu mukaan LapsiArkkiin (linkki vie Katrina-ilmoittautumislomakkeelle)

Kouluikäiset lapset Susiniemen saunamajan pihassa.

Nuorisotyönohjaaja, tiimivastaava
Haukivuoren alueseurakunta