Seurakuntalehti Polku

Polku on Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan julkaisema lehti, joka esittelee seurakunnan toimintaa, jututtaa kiinnostavia henkilöitä sekä pureutuu arkisiin ja ajankohtaisiin teemoihin taivaallisella twistillä.

Lehden ilmestymis- ja aineistonjättöpäivät. Aineistonjättöpäivät koskevat lehteen toivottuja mainoksia ja tapahtumailmoituksia.

Mikäli haluat antaa juttuvinkin tai tarjota valmista tekstiä lehteen, ole yhteydessä tiedottajaan hyvissä ajoin. Otamme myös jatkuvasti vastaan palautetta lehdestä ja kehitämme sitä lukijoiden toiveet huomioiden.

Lehti jaetaan kaikkiin mainosjakelun sallineisiin talouksiin Mikkelin alueella. Sen voi noutaa myös Mikkelin seurakuntakeskuksesta tai alueseurakuntien toimistoilta ilmestymisen jälkeisellä viikolla. Lehden saa suoraan kotiinsa myös ilmoittamalla osoitetietonsa tiedotustoimistoon.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Uusimman Polku-lehden verkkoversion voit lukea täältä!

Nautinnollisia lukuhetkiä Polun parissa!

Puolilähikuva hymyilevästä miehestä hiihtovarusteissaan
Polku on luettavissa Lukusali 24/7-palvelussa julkaisupäivänään 20.3. Mukavia lukuhetkiä pääsiäisnumeron paris