Kiinnostaako työ seurakunnassa?

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta on vireä, lähes 40 000 jäsenen yhteisö Etelä-Savossa kauniiden maisemien ja luontokohteiden äärellä. Seurakunnan palveluksessa työskentelee reilut 100 työntekijää ja vuoden aikana työntekijämäärä tuplaantuu, kun kesä- ja kausityöntekijät luetaan mukaan. Meillä työskentelee eri alojen ammattilaisia monipuolisissa tehtävissä niin hengellisessä työssä, hautausmaatyössä, kiinteistötyössä kuin toimistotyössä.

Meillä pääset osaksi monitaitoista ja innostavaa työyhteisöä. Tarjoamme hyvän, uuden oppimiseen kannustavan ilmipiirin sekä hyviä henkilöstöetuja muun muassa ePassi liikunta-, kulttuuri- ja hierontaedun (300 €/vuosi).

Voit tutustua Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan työnantajaesittelyyn ja avoinna oleviin työpaikkoihin klikkaamalla tästä!