Oppilaitosyhteistyö

Oppilaitospastori Tuulia Pirttipuro toimii opiskelijoiden ja oppilaitosten henkilökunnan parissa Mikkelin ammattikorkeakoululla, Etelä-Savon ammattiopistolla, Yliopistokeskuksella ja Suomen Nuoriso-opistolla. Oppilaitospastorin työhuone on Mikkelin ammattikorkeakoulun Kasarmin kampuksella, D-talon x-siivessä osoitteessa Patteristonkatu 3. Tuulian tavoittaa myös sosiaalisesta mediasta Facebookista tästä klikkaamalla ja Instagramista tästä klikkaamalla.

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan oppilaitosyhteistyö on osa kirkon oppilaitosyhteistyötä, jonka tarkoitus on tukea opiskelijoiden ja oppilaitosten henkilökunnan ammatillista ja persoonallista kasvua, tarjota keskusteluapua sekä yhteyksiä seurakunnan toimintaan. Oppilaitospastorin kanssa voi keskustella luottamuksellisesti mm. opiskelusta, ihmissuhteista, työssä jaksamisesta ja yksinäisyydestä tai pohtia elämän tarkoitusta ja uskonasioita. Lisäksi apua saa kriisitilanteissa.

University Chaplain is working with international students and with those who want to be "members of international congregation" in Mikkeli. Almost every month we have English Service in Crypt of Mikkeli Cathedral and before Christmas is Christmas Carol Service. If you want information about religions or the work of University Chaplain or if you want to know what is going on in Mikkeli you can phone (358400143269 or send e-mail tuulia.pirttipuro@evl.fi.

Read more about International Activities and English Services in Mikkeli Cathedral congregation.

Facebook group for English services

If you live in Mikkeli (or nearby) and you want to join our facebook group English Service Mikkeli, you can use this link Linkki avautuu uudessa välilehdessä(link goes to Facebook group page) and ask permission to join the group. More information from University Chaplain Tuulia Pirttipuro.

Opiskelijat istuvat sohvalla ja hymyilevät.