Varhaiskasvatuksen yhteistyö

Seurakunta tukee varhaiskasvatuksen katsomuskasvatusta ja perehdyttää lapsia oman maamme kristilliseen kulttuuriin ja perinteeseen.

Osana yhteistyötä seurakunnan koulutetut varhaiskasvatuksen mentorit mm. vierailevat varhaiskasvatuksen yksiköissä suunnittelemassa yhteistä toimintaa,  tutustuttavat esikouluryhmät kirkkotilaan pedagogiikan keinoin sekä pitävät Kynttilähetkiä varhaiskasvatuksen yksiköissä.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos varhaiskasvatuksen yksikkösi tarvitsee tai tarvitset perhepäivähoitajana yhteistyökumppania varhaiskasvatuksen katsomuskasvatukseen.

Varhaiskasvatuksen yhteistyön mentorit

Anttolassa ja Mikkelissä Anu Tiusanen

Mikkelissä Arja Piilemä ja Mari Turunen

Mikkelissä ja Puumalassa Eila Närhi

Ristiinassa ja Mikkelissä Mervi Kovanen

Haukivuorella ja Mikkelissä  Marjo Therman

Laatikot

Varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen ryhmät voivat lainata katsomuskasvatuksen mentorilta erilaisia teemalaatikoita tutustuessaan kasteeseen, lapsen suruun ja pääsiäiseen. Lue lisää täällä.

http://evl.fi/kasvuakatsomuksesta täältä löydät  lisää tietoa katsomuskasvatuksesta