Haudanhoitotilauslomake

Oheisella lomakkeella voit tehdä haudanhoitotilauksen. Hoitosopimuksia vuodelle 2024 tehdään 30.4.2024 asti.

Puumalan seurakunnan hautausmaille (Vanha/Uusi hautausmaa ja Honkaharjun hautausmaa) teemme tällä hetkellä yhden sekä viiden vuoden hoitosopimuksia, kukkina joko mukulabegonia tai verenpisara.

Kukkahoitoa tilattaessa on aina tilattava myös kukat, pelkkää kasteluhoitoa ei ole saatavissa. Seurakunta päättää tilattujen kukkien värin ja perennahoidoissa perennan kasvupaikan mukaan. Omaisten keväällä tuomat kukat esim. orvokit tai ruusut poistetaan haudoilta kukkatilan kunnostuksen yhteydessä.

Uutuutena on Ekologinen kukaton hoito, jossa hoitoon kuuluu muistomerkin ympäryksen siimurointi ja huolehtiminen haudan siisteydestä. Haudalle ei saa istuttaa kukkia, mutta leikkokukkia voi tuoda.

Muistutamme myös, että seurakunnan hoidossa olevalle haudalle ei omia lisäkukkia voi istuttaa kasvukauden aikana.

Haudanhoitotilaus

Oheisella lomakkeella voit tehdä haudanhoitotarjouksen ja muuttaa asiakastietojasi. HUOM! Jos lomakkeen alasvetovalikot eivät aukea, kirjoita kukkien lukumäärät lisätietoja kohtaan.

Ekologinen kukaton hoito ( ei tilattuja kukkia, ei omia kukkia)
KESÄKUKKAHOITO
KESÄKUKKAHOIDON KUKAT

Kukkahoitoa tilattaessa on aina tilattava myös kukat.

PERENNAHOITO
Voit antaa lisätietoja halutessasi tähän