Virkatodistus ja sukututkimus

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta kuuluu Kouvolan aluekeskusrekisteriin, joka vastaa virkatodistusten ja sukuselvitysten tekemisestä. Voit tilata virkatodistuksia ja sukuselvitystietoja Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan, Mikkelin maaseurakunnan, Anttolan seurakunnan, Haukivuoren seurakunnan, Ristiinan seurakunnan ja Suomenniemen seurakunnan kirkonkirjoista.

Aluekeskusrekisterissä tehdään valtakunnallisia sukuselvityksiä.

Lisätietoa Kouvolan aluekeskusrekisteristä ja virkatodistustilauksista (linkki vie Kouvolan aluekeskusrekisterin sivulle).

Sukuselvitys on ote henkilöä tai perhettä koskevista kirkonkirjaan tehdyistä merkinnöistä. Sitä tarvitaan yleisimmin perunkirjoitukseen ja kuolinpesän asioiden hoitoon.

1. Tilaa sähköisesti

Voit tilata virkatodistuksen sähköisesti tilaavirkatodistus.fi-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Palvelu tarkoitettu yksityishenkilöille)

tai sähköisellä lomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (palvelu tarkoitettu yritysasiakkaille)

Noudata lomakkeen ohjeita. Lomakkeen yhteys on suojattu, joten tilaaminen on turvallista. Huom. Näillä lomakkeilla ei voi tilata sukututkimusta.

2. Tilaa puhelimitse

Tilaa virkatodistus tai sukuselvitys puhelimitse tilauspalvelusta, p. 040 195 2599 (ma-to klo 9-12).

Huom. Tästä puhelinnumerosta ei voi tilata sukututkimusta.

3. Tilaa kirjeellä

Kouvolan aluekeskusrekisteri, Savonkatu 40, 45100 Kouvola