Kuvabanneri, jossa hymyileva diakoni seurakuntalaisen kanssa sekä teksti : Olemme täällä Sinua varten - Info ja asiointi Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnassa

Olemme täällä Sinua varten!

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta on noin 40 000 jäsenen yhteisö Etelä-Savossa. Seurakunnassamme on seitsemän alueseurakuntaa: Anttola, Haukivuori, PuumalaRistiina, Ristimäki, Savilahti ja Suomenniemi. Koko seurakunnan yhteinen pääkirkko on Mikkelin tuomiokirkko.

Yleinen asiointi

Seurakunnan vaihde p. 0400 143 300 (avoinna klo 9–15) yhdistää sinut oikealle henkilölle.  Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen mikkeli.tuomiokirkkoseurakunta@evl.fi.

Kaste-, vihki- ja tilavaraukset

Seurakuntapalvelut ovat avoinna ti-to klo 9–14. Palvelemme puhelimitse ma-pe 9–14.
Käyntiosoite Savilahdenkatu 20
Postiosoite PL 21, 50101 Mikkeli
Sähköposti seurakuntapalvelut.mikkeli@evl.fi
Puh. 0400 143 282

Hautauspalvelut

Hautapaikkaan ja hautaamiseen liittyvissä asioissa asiointi tapahtuu varaamalla palveluaika puhelimitse tai sähköpostilla. Palvelemme puhelimitse ma-pe 9–14.
Sähköposti seurakuntapalvelut.mikkeli@evl.fi
Puh. 0400 143 280 tai 0400 143 281

Virkatodistukset ja sukututkimus

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta kuuluu Kouvolan aluekeskusrekisteriin, joka vastaa virkatodistusten ja sukuselvitysten tekemisestä.

Hyödyllisiä linkkejä asiointiin

Kirkkoon liittyminen
Hautauspalvelut
Virkatodistukset ja sukuselvityksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä