Kristus täytti kirkon

Maanantain gospelmissioillassa Jippu, Jukka Leppilampi ja Tapani Suonto saivat välittää sanomaansa täydelle kirkkosalille. Tänään tiistaina gospelmissioillassa ovat mukana muun muassa Ilkka Puhakka ja Nina Åström.
Jippu amazed_XL.jpg

Maanantain gospelmissioillassa Jippu, Jukka Leppilampi ja Tapani Suonto saivat välittää sanomaansa täydelle kirkkosalille. Tänään tiistaina gospelmissioillassa ovat mukana muun muassa Ilkka Puhakka ja Nina Åström.

Gospelmissioillat kuuluvat osana valtakunnallisten Evankelistojen yhteyspäivien kaikille avoimeen ohjelmaan. Iltojen lisäksi Evankelistapäivät sisältävät muun muassa yhteistä rukousta ja jakamista, paneelikeskustelua ja erilaisia kanavia.

Maanantain suosituin kanava oli nimetty "Nuori sukupolvi nousee" ja siellä puhuttiin paljon eri sukupolvien välisestä yhteydestä.

- Meillä tulee olla ymmärrystä nähdä kulta toisissamme ja kunnioittaa toisiamme Kristuksen tähden, vetosi pastori Patrick Tiainen niin nuoriin kuin vanhempiin kuulijoihin.

- Emme voi jäädä kiinni periferisiin asioihin, kuten mikä fontti powerpoint-esityksessä on kaikkien mieleen tai mistä kappaleesta jokainen seurakuntalainen innostuu. Sen sijaan kun ymmärrämme pyrkivämme samaan tavoitteeseen, Kristuksen seuraamiseen, voimme toimia yhdessä seurakuntana, jossa Jumala saa nostaa kaikenikäiset haluamalleen paikalle.

- Tällöin nuoret eivät ole seurakunnassa uhka tai vanhemmat hidaste, vaan voimme oppia toisiltamme, Tiainen tuumi.

Tänään tiistaina teemaa jatketaan Sukupolvet kohtaavat -paneelissa, jossa mukana on myös piispa Seppo Häkkinen. Päiväohjelma on maksullista ja siitä voi lukea tarkemmin evankelistapaivat.fi. Gospelmissioilta on eiliseen tapaan kaikille avoin ja ilmainen.

Gospelmissioilta Mikkelin tuomiokirkossa ti 23.8. klo 19. Ilkka Puhakka, Nina Åström, Poika ja Maria -duo sekä Antero Laukkanen. Tervetuloa!

2016-08-23 09:33:43.0