Monta tapaa auttaa

• Rukoile lähetyksen ja nimikkolähettien puolesta.

• Kirjoita nimikkoläheteille. Voit pitää yhteyttä heihin kirjeitse tai sähköpostitse. Löydät heidät myös Facebookista.

• Tule mukaan lähetystilaisuuksiin ja -piireihin ja muihin lähetyksen hyväksi toimiviin ryhmiin, kuten Toivekäsityöt-ryhmään.

• Vieraile lähetyksen kirpputorilla Mikkelissä. Kirpputorille voit myös lahjoittaa ylimääräiset hyväkuntoiset ja puhtaat tavarasi.
    Mikkelin kirpputori, Savilahdenkatu 18, on avoinna tiistaisin ja perjantaisin klo 11-16 sekä lauantaisin klo 10-14.

• Seurakuntakahvila Tukipilarista,Savilahdenkatu 18, voit ostaa leivonnaisia mukaan. Kahvila on avoinna tiistaisin ja perjantaisin klo 11-16.

• Tule mukaan seurakunnan vapaaehtoistyöhön

• Osallistu lähetyksen hyväksi toteutettaviin myyjäisiin.

• Lahjoita ylimääräiset lankasi lähetyksen hyväksi tehtäviin käsitöihin.

• Kerää postikortteja, -merkkejä ja vanhoja rahoja. Suomen lähetysseura huutokauppaa kortit ja merkit lähetystyön hyväksi. Voit lähettää ne Lähetyseuran kirjekuorissa, joita saa seurakuntakeskuksen aulasta, Tukipilarista tai tuoda kirkkoherranvirastoon lähetyskasvatussihteerin toimitettavaksi.
  • Tule laulamaan Kauneimpiin joululauluihin.

• Osallistu uuden toiminnan ideoimiseen.

• Ole yhteydessä seurakuntasi lähetyskasvatussihteeriin, joka voi opastaa sinua löytämään paikkasi lähetystyössä.