Musiikkia kaikille seurakuntalaisille

Musiikki on tärkeä osa seurakunnan elämää ja keskeisessä osassa julistustyössä, opetuksessa sekä jumalanpalveluselämässä. Se on kristillisen seurakunnan rukousta, kiitosta ja ylistystä. Musiikin avulla voimme myös ilmaista sen mitä emme osaa aina sanoiksi pukea. Musiikki hoitaa, luo yhteyttä ja auttaa hiljentymään. Saamme siitä voimaa elämäämme.

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnassa musiikkityön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat kanttorit. Kanttoreiden lisäksi musiikkityössä toimii suuri joukko vapaaehtoisia, jotka palvelevat seurakuntaa soitto- ja laulutaidoillaan.

Seurakunnan musiikkityön yksi näkyvimmistä muodoista on kuorotoiminta. Seurakunnassamme toimivien kuorojen esittelyt löydät Kuorot-alasivulta. Uudet laulajat ovat aina tervetulleita mukaan!

Tule musisoimaan!

Musiikkityö ei olisi mahdollista ilman vapaaehtoisia laulajia ja soittajia. Ota rohkeasti yhteyttä kanttoreihin, niin löydät paikkasi seurakunnan musiikkitoiminnassa.

Sähköinen virsikirjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki vie Suomen evankelis-luterilaisen kirkon ylläpitämälle virsikirja.fi -sivustolle)

Nuottiviivasto