Ilta teille kahdelle

Hei vanhempi! Kiinnostaisiko lapsivapaa parituntinen? Seurakunta tarjoaa mahdollisuuden viettää parisuhdeaikaa noin kerran kuukaudessa niin keskustassa kuin alueseurakunnissakin. Teillä vanhemmilla on mahdollisuus käydä yhdessä harrastuksissa, iltakävelyllä tai vain nauttia toistenne seurasta samalla kun lapset ovat hoidossa.

Lapsille on tarjolla monenlaista puuhaa: Voi leikkiä vapaasti, pelata lautapelejä tai vaikka askarrella. Hoitoon ovat tervetulleita kaikki lapset 1 vuotta täyttäneistä alakouluikäisiin. Ilmoittautuminen hoitoon alkaa viikkoa ennen tapahtumaa.

Mikkelin seurakuntakeskuksella (Savilahdenkatu 20) tarjotaan tuttuun tapaan torstai-iltaisin parituntia lastenhoitoa noin kerran kuussa
kello 17.30-19.30.

Kevät 2024:

11.4.

Syksy 2024:

29.8.

26.9.

31.10.

28.11.

Hetki aikaa

Seurakunnan varhaiskasvatus tarjoaa maksuttoman lastenhoidon lauantaina kello 9-12 välisenä aikana yhden kerran syyskaudella 2023, jotta vanhemmilla tai vanhemmalla on hetki aikaa joko yhdessä tai itselleen. Ilmoittautuminen alkaa viikkoa ennen ja päättyy kahta päivää ennen tapahtumaa.

Hetki aikaa toiminta on tauolla kevään 2024 ajan.