Välipalakerhojen kuvabanneri, jossa teksti Välipalakerhi Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnassa.

Koululaisten välipalakerho

Järjestämme kerran viikossa iltapäivällä koulun jälkeen välipalakerhoja 1- 3 luokkien oppilaille. Kerho kestää kaksi tuntia. Ohjelmassa mm. pieni välipala, askartelua, pelejä ja leikkimistä. Kerhoissa ohjaajina lastenohjaajia ja nuorisotyönohjaajia.

Väipalapalakerhoon on ilmoittautuminen mukaan.net kautta. Välipalakerho ei kokoonnu koulujen loma-aikoina.

Välipalakerhot kokoontuvat:

Haukivuoren srk-talo, Keskustie 53. Perjantaisin klo 13-15. Ohjaajina Sirpa Strömberg ja Sallanoora Paajanen

Launialan kerhohuone, Huuhkajankatu 1. Maanantaisin klo 12.45- 15.30. Ohjaajina Sirpa Strömberg ja Maria Tikkanen

Ristiinan srk-keskus, Kissalammentie 3. Tiistaisin klo 13.30-15.30. Ohjaajina Henna Tapanainen ja Heidi Hasanen