Seurakunnan työntekijöitä kuvattuna työasuissaan sekä harrastusten parissa.

Tervetuloa Elämäsi seurakuntaan!

Etsitkö elämäsi emäntää, sukkelaa suntiota tai omaa luottopappia jakamaan elämäsi ilot ja surut? Silloin olet oikeassa paikassa. Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan työntekijät ovat täällä juuri Sinua varten auttamassa niin elämän haasteissa kuin tukemassa perusarkeasi.

Näillä sivuilla pääset tutustumaan elämäsi seurakunnan työntekijöihin ja heidän tehtäviinsä alla olevia kuvia klikkaamalla tai sivunavigaatiosta haluamasi sivun valitsemalla. Tutustu myös laajemmin seurakuntamme verkkosivuihin, josta löydät tietoa muun muassa kaikkien eri työalojemme toiminnasta ja seurakuntamme tapahtumista.

Elämäsi diakonissa Hanna hymyilee. Klikkaamalla kuvaa pääset diakonien esittelyyn.          Elämäsi emäntä Heidi. Kuvaa klikkaamalla pääset emäntien esittelyyn          Elämäsi suntio Timo. Kuvaa klikkaamalla pääset suntioiden esittelyyn.

Elämäsi erityisammattimies Jussi. Kuvaa klikkaamalla pääset hautaus- ja puistotoimen työntekijöiden esittelyyn.          Elämäsi nuorisotyönohjaaja Minna. Kuvaa klikkaamalla pääset lukemaan lisää nuorisotyönohjaajista.          Elämäsi pastori Osmo. Kuvaa klikkaamalla pääset lukemaan lisää papistostamme.