Joululahjakeräys "Jõulurõõm" -jouluiloa Viron kehitysvammaisille

gift-4669449_1920.jpg

Lappeenrannan ja Mikkelin seurakuntien lähetyssihteerit organisoivat tänä vuonna "Jouluiloa Viron kehitysvammaisille" joululahjakeräyksen. Joululahjoja kerätään täysi-ikäisille, pääasiassa ryhmäkodeissa asuville kehitysvammaisille.

Paketin toivottava sisältö on:

• Jotain lämmintä (hanskat/rukkaset/lapaset/pipo/huivi/villasukat)
  • Jotain hyvää (keksipaketti/karkkipussi/kuivattuja hedelmiä tms.)
  • Jotain käytännöllistä (shampoo/suihkusaippua/deodorantti/hajuvesi/hammasharja ja -tahna/partavaahto tms.)
  • Jotain söpöä (Pieni pehmolelu tms.)
  • Jotain jouluista (joulukoriste/joululiina/paristokäyttöinen jouluvalo ja paristot)

Huomaathan, että paketteihin toivotaan vain uutta, ei käytettyä tavaraa!

Keräyspäivät ovat Mikkelin seurakuntakeskuksen aulassa seuraavasti:

Keskiviikkona 9.11. klo 10–12 ja 16–18

Torstaina 10.11. klo 10–12 ja 16–18

Lauantaina 12.11. klo 10–15

Paketit pakataan vapaaehtoisvoimin ja viedään Lappeenrantaan, josta ne viedään Viron kirkon työntekijöiden jaettavaksi. Virossa organisaattorina on lähetystyöntekijä Kirsti Malmi ja pappi Tiina Ool.

Lisätietoja: Lähetyskasvatussihteeri Marja Holm, puh. 0400 143410 tai marja.holm@evl.fi

Tule mukaan jakamaan jouluiloa!

2022-10-24 08:59:00.0