Mikkelin seurakuntanuoret Erasmus-vaihdolla Puolaan

Porukka mikkeliläisiä seurakuntanuoria saa heinäkuussa kokea huikean elämyksen, kun nuorisotyönohjaaja Minna Suihkonen johtaa joukkonsa Puolaan. Nuorten matkakertomusta seurataan seurakunnan somessa ja muissa viestintäkanavissa.

Lentokone ilmassa

Seurakunnat eivät ole juurikaan hyödyntäneet Erasmus-vaihdon mahdollisuuksia, mutta heinäkuussa 20 mikkeliläisnuoren ryhmä lähtee sen puitteissa Puolaan. Matka järjestetään 20.–26.7. ja ohjelmassa on monipuolista tutustumista paikalliseen historiaan, kulttuuriin, nähtävyyksiin sekä seurakuntaelämään. Nuoret vierailevat muun muassa Auschwitzissa sekä paikallisessa Drogomyslin seurakunnassa ja yöpyvät paikallisten kodeissa.

Mikkeliläisnuorten tukena ovat nuorisotyönohjaaja Minna Suihkonen, kappalainen Jyrki Koivikko sekä ma. nuorisotyönohjaaja Jasmin Salmi. Nuorten matkaa seurataan seurakunnan somessa, ja jonkinlainen matkakertomus on luvassa myös syyskuun ensimmäisellä viikolla ilmestyvässä Polku-lehdessä.

Toivotamme matkaseurueelle antoisaa, innostavaa ja elämysrikasta matkaa!

2023-06-14 08:50:00.0