Anna maahan muuttaneelle ja turvapaikanhakijalle joulun iloa

Joululahjakeräykseen voit osallistua viemällä lahjasi Kirkonmäen seurakuntatalolle 8.-9. joulukuuta.

Lahjapaketit ja joulupallot violetilla taustalla

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta järjestää joululahjakeräyksen maahan muuttaneille ja turvapaikanhakijoille. Joulun iloa -keräyslahjaan toivotaan jotain lämmintä, jotain hyvää, jotain käytännöllistä ja jotain jouluista.

− Luovuuttaan saa käyttää vapaasti, mutta tähän keräykseen toivomme vain uusia eikä käytettyjä tavaroita, sanoo keräystä organisoiva lähetyskasvatussihteeri Marja Holm.

Tuotteet voi toimittaa Kirkonmäen seurakuntatalolle osoitteeseen Otavankatu 9 perjantaina 8. joulukuuta klo 10–12 ja 16–18 sekä lauantaina 9. joulukuuta klo 10–14. Mikkelin alueen Martat paketoivat lahjat yhdessä seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Marja Holm
Marja Holm
Lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja
Anne Pöyry