Arki = vaativin extreme-laji ikinä!

Parisuhteessa arki on vaikeinta, vaativimmistakin lajeista vaativin extreme- ja kestävyyslaji ikinä. Kotkalaiset Jonna ja Jussi Virtanen haluavat kertoa tarinansa siitä, kuinka vaalia suhdetta lasten, työn, harrastusten ja muiden velvoitteiden keskellä. Virtaset puhuvat parisuhteesta 16. helmikuuta kahvila Nandassa.

Avioparitapahtuma _THUMB.png

Oletteko te onnellinen pari? - Kyllä vain!, vastaavat Jonna ja Jussi Virtanen.

Jonna ja Jussi Virtanen Kotkasta ovat olleet pari vuotta Parempi avioliitto ry:n tukipari. Tukipari on koulutettu vapaaehtoinen pariskunta ja antaa vertaistukea muille parille. Valtakunnalliseen tukiparirekisteriin kuuluu noin 100 tukiparia.

- Parisuhdetyö on antanut meidän liittoomme niin paljon hyvää, että sitä on kiva laittaa myös kiertämään, Virtaset toteavat.

- Tapahtuman kantavana ideana on parisuhteen hoitaminen ruuhkavuosina. Aina kuunnellessa toisia pariskuntia havaitsee, että mehän emme ole ainoat, ketkä painivat tällaisten asioiden kanssa.

-Tapahtuma sopii ihan kaikille pareille, pieneksi hengähdykseksi arjen keskellä. Teema on nyt tietysti lähempänä lapsiperheitä, joten toivottavasti etenkin heillä on mahdollisuus päästä mukaan kahden kesken.

Osallistumismaksu 25 euroa sisältää Nandan salaattipuffetin, josta jokainen saa itse koota mieleisen annoksen, sekä munakasrullia lohitäytteellä ja laskiaispullat kahvin tai teen kera.

Lasten hoitokin on järjestetty.

- Kuuttitupa on lasten kerhotila seurakuntakeskuksen alakerrassa (Savilahdenkatu 20 / Otto Mannisen katu 1). Lastenhoidosta vastaa meidän oma taitava lastenohjaaja. Palvelu on auki yli kaksi vuotiaille lapsille 16. helmikuuta klo 13.30 - 17.30, jotta pariskunta ehtii hyvin omassa tapahtumassa. Lapsille on myös välipala tarjolla, seurakuntapastori Sari Martikainen kertoo.

Martikainen ottaa myös kyselyt ja puhelimitse ilmoittautumiset vastaan.

***

Aviopari-tapahtuma Nandassa 16.2. klo 14-17. Puhujina Jussi ja Jonna Virtanen. Hinta 25 €/pari, sis. tarjoilut ja lastenhoidon (yli 2 v).

Ilmoittautuminen 12.2. mennessä netin kautta www.mikkelintuomiokirkkoseurakunta.fi -> hakuun aviopari, tai puhelimitse Sari Martikainen p. 0400 143 403.

2019-01-30 11:49:00.0