Digitaalinen infotaulu Stellaan

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunta on hankkimassa digitaalista infotaulua. Se sijoitetaan kauppakeskus Stellan aulaan.
Kauppakeskus Stellan asiakkuuspäällikkö Marja-Leena Koukonen seisoo kauppakeskuksen aulassa kädet levällään.

Kauppakeskus Stellan asiakkuuspäällikkö Marja-Leena Koukonen kertoo, että Stellaan astelee sisään joka päivä yli 10 000 ihmistä. Koukonen seisoo juuri sillä paikalla, johon Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan uusi digitaalinen infotaulu sijoitetaan.

Uudesta digitaulusta saa tietoa seurakunnassa järjestettävistä tapahtumista ja ajankohtaisista asioista. Vastaava infotaulu on ollut käytössä jo useamman vuoden ulkona tuomiokirkolle johtavien rappusten yläpäässä.

Tuomiorovasti Juha Palm iloitsee Stellan näytöstä, koska sen seurauksena seurakunnan tilaisuudet ja tapahtumat näkyvät lehden ja muiden perinteisten ilmoituskanavien lisäksi juuri siellä, missä ihmiset muutenkin liikkuvat.

- Voi vaikka kauppaostosten lomassa vilkaista, että mitäs mielenkiintoista täällä kotiseurakunnassa taas onkaan meneillään, pohtii Palm.

Diginäyttö asennetaan paikalleen toukokuun aikana.

2019-04-08 10:57:00.0