Nuorisotyö on nyt netissä

Koululaisille alkaa 23.4. alkaen oma etäkerho!

Tyttö hymyilee ja esittelee puhelinta, jossa mukaan.netin logo.

Koululaisten oma etäkerho alkaa torstaina 23.4. alkaen aina kello 17:

Oma kerho 1-3 luokkalaisille sekä 4-6 luokkalaisille. Kerhon kesto 30-45 min. Kerhoon ilmoittaudutaan mukaan.netin kautta. Ilmoittautuneille lähetetään koodi liittymistä varten. Kerhoja pitävät koulutetut kerhonohjaajat. Tied. Heidi Hasanen heidi.hasanen@evl.fi ja Tiina Pakarinen tiina.pakarinen@evl.fi

Kartsakirkko keskiviikkoisin klo 19 sekä Elovartti joka arkipäivä klo 19 instalivessä. Eli Instagram arkisin joka ilta klo 19: mukaan_net . Lisäksi netissä kokoontuu kaksi roolipeliryhmää. Edellä mainittujen lisäksi tulossa yksittäisiä tapahtumia.

Seuraa siis mukaan.nettiä,Linkki avautuu uudessa välilehdessä Instaa, Snäppiä ja kohta myös Tik Tokia ja pysy kartalla siitä, mitä nuorisotyössä tapahtuu. Meidät löytää myös Facebookista: Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan nuoret.

Omaa videotuotantoa nuoret voivat lähettää Tiina Haapiaiselle tiina.haapiainen@evl.fi tai whatsappilla 0400143296 julkaistavaksi Seuristuubi Mikkelissä,Linkki avautuu uudessa välilehdessä joka on varhaisnuorten oma Youtube-kanava.

NuorisIuuri palvelee kaikkia nuoria numerossa 0400 143 337 ma-pe klo 12-20. Vastaamme puheluihin, tekstiviesteihin ja whatsapp-viesteihin.

2020-04-07 09:42:00.0