Polku on nyt myös verkkolehti!

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan uusi Polku-verkkolehti on luettavissa osoitteessa www.polkulehti.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Polku-lehden kansi

Verkkolehti korvaa vanhan pdf-muotoisen lehden. Verkkolehden sisältöä täydennetään painetun lehden ilmestymisen välillä mm. uusilla artikkeleilla ja jutuilla.

- Haluamme tarjota Polku-lehden luettavaksi seurakuntalaisille verkossa helposti ja saavutettavassa muodossa. Tulevaisuudessa samaan paikkaan voidaan linkittää myös audiovisuaalisia sisältöjä muista kanavistamme, kertoo seurakunnan vs. tiedottaja Veikko Hiiri.

Tuomiokirkkoseurakunnan ajankohtaiset uutiset, tapahtumat, yhteystiedot, blogikirjoitukset sekä hallinnon pöytäkirjat löytyvät edelleen kotisivuiltamme tuttuun tapaan.

2020-09-07 10:38:00.0