Pitäjänkirkko ylsi finaaliin Suomen saavutettavin kirkko -kilpailussa

Kesäkilpailun järjestää Radio Dei, jonka facebook-sivuilla voi vielä tämän viikon äänestää omaa finaalisuosikkiaan. Osallistuakseen ei tarvitse olla rekisteröitynyt facebookin jäsen.

Ehtoollisen asettaminen_M.jpg

Kesäkilpailun järjestää Radio Dei, jonka facebook-sivuilla voi vielä tämän viikon ajan äänestää omaa finaalisuosikkiaan. Osallistuakseen ei tarvitse olla rekisteröitynyt facebookin jäsen.

"Suomen saavutettavin kirkko" on Kirkon vammaistyön neuvottelukunnan ja Radio Dein yhteistyössä luotsaama kesäkisa.Ohjelma alkaa kesäkuussa ja päättyy elokuuhun, jolloin juhlallisesti julistetaan Suomen saavutettavin kirkko. Kisassa on raadin valitsema joukko kirkkoja, johon käydään ohjelman eri jaksoissa tutustumassa sekä kansalaisten ehdottamia kirkkoja. Äänestys ratkaisee lopulta voittajan!

Äänestys tapahtuu Radio Dein facebook-sivuilla. Kisassa oli alun perin mukana 24 kirkkoa ympäri Suomea. Finaaliin on yltänyt Pitäjänkirkon lisäksi kolme muuta kirkkoa.

Suomen saavutettavin kirkko -lyhytohjelman Mikkeli-jakso kuultiin keskiviikkona 22.6. Tekstitetty jumalanpalvelus (Riitta Kuusi, Anne Pöyry, Kimmo Hällback ja Katri Suhonen).

2016-08-09 14:30:01.0