Päiväkerho juhlii 55-vuotisiaan Susiniemessä - lapsille monipuolista ohjelmaa!

Seurakunnan päiväkerhotoimintaa muistetaan lauantaina 16. syyskuuta klo 10-14. Luvassa on muun muassa taikuriesityksiä, kasvomaalausta, rukoushelmipolku sekä tietysti huumaavia herkkuja!

Taikuri pitelee valtavia pelikortteja

Taikuri Puijon Torven esityksistä voi nauttia kello 11 ja kello 12.

Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan päiväkerhon 55-vuotiasta taivalta juhlitaan Susiniemen leirikeskuksessa lauantaina 16. syyskuuta kello 10–14. Luvassa on monipuolista toimintaa ulkona ja sisällä. Taikuri Puijon Torven taikuriesityksiä voi ihastella klo 11 ja klo 12. Lisäksi tarjolla on kasvomaalausta, askartelua, perinnelaululeikkejä, rukoushelmipolku sekä omatoiminen kuvauspiste. Virkistäytyä voi grillimakkaralla, ruokaisalla salaatilla sekä kakkutarjoilulla.

Paikalle saavutaan omalla autolla tai bussikuljetuksella, johon mahtuu 58 henkeä. Tapahtumaan ilmoittaudutaan 1. syyskuuta mennessä tästä linkistä.

− Päiväkerho on yksi perheiden tukimuoto, jossa lapset saavat harjoitella ryhmätoimintaa kristillisen kasvatuksen pohjalta, kertoo lastenohjaaja Eila Närhi.

− Pidän tätä erittäin varteenotettavana vaihtoehtona lapsiperheille. Yli kolmevuotiaille tarjotaan ilmaiseksi kuusi viikkotuntia aikaa harjoitella eroa vanhemmista, ja samalla aikuiselle avautuu mahdollisuus tehdä jotain muuta.

Seurakunnan verkkosivuilla on päiväkerhoon ja taaperopäiväkerhoon jatkuva haku. Taaperopäiväkerho on tarkoitettu yli kaksivuotiaille, ja se kokoontuu kerran viikossa kahden tunnin ajan. Ryhmään mahtuu 8 lasta. Päiväkerhot 2–6-vuotiaille lapsille kokoontuvat 2–3 kertaa viikossa. Päiväkerhopisteitä on Mikkelin keskusta-alueen lisäksi Otavassa, Rantakylässä, Ristiinassa ja Launialassa.

Ilmoittautuminen taaperopäiväkerhoon tästä linkistä.

Ilmoittautuminen päiväkerhoon tästä linkistä

2023-08-15 09:59:00.0