Mikkelinpäivän juhlamessun jälkeen Arvojen areena – mukana Janne Kinnunen ja Aleksander Anria

Mikkelinpäivän messua vietetään sunnuntaina 1. lokakuuta kello 10 astetta juhlavammin. Tervetuloa tuomiokirkkoon ja sen jälkeen kuulemaan arvokeskustelua seurakuntakeskukselle!

Mikkelin tuomiokirkko. Puu syksyväreissä.

Tuomiokirkon messumusiikissa ovat mukana kanttori Laura Hintsalan lisäksi jousikvartetti sekä pasunisti Hannu Suorlahti. Liturgina toimii kirkkoherra Arja Huuskonen ja avustavana pappina Jyrki Koivikko.

Messun jälkeen on mahdollisuus osallistua seurakuntakeskuksella kirkkokahveille sekä Arvojen areena -tapahtumaan noin kello 11.30 alkaen.

Arvojen areenalla vieraina ovat Mikkelin kaupunginjohtaja Janne Kinnunen sekä Mikkelin Teatterin johtaja Aleksander Anria. Tilaisuuden juontaa kouluneuvos, kappalainen Jyrki Koivikko. Tilaisuudessa on mahdollisuus myös kysymyksille ja keskustelulle.

Thu Sep 21 12:51:00 EEST 2023